שירות מקצה לקצה

הרבה פעמים אנו נשאלים, למה אנחנו מתכוונים לטיפול מקצה לקצה שמדובר בשריפת גופות. 

התשובה הפשוטה : אנו מלווים את לקוחותינו מהשלב בו הם מתלבטים על פתרונות לקבורה אזרחית, דרך תכנון הפרידה, הטיפול הלוגיסטי והבירוקרטי ביום הפרידה, ביצוע שריפת הגופה, תמיכה בקרובים ביום הפרידה, עריכת טקסי הפרידה, אספקת מוצרי הנצחה ועזרה במימוש בקשות הנצחה.

 

בשלב הראשון אנו עורכים שיחת עומק עם מזמין השירות כדי להבין יחד האם שריפת גופות היא החלופה הנכונה והמתאימה עבורו לפרידה. רק לאחר הבנת מהות המניעים, והגעה למסקנה ברורה ששריפה היא הפתרון הנכון עבור המזמין  אנו עוברים להבנת אופי הפרידה.

בשלב השני נחשוב יחד על מעמד הפרידה. למעמד פרידה יש חשיבות גדולה בתהליך האבל האישי של קרובי הנפטר, אך לפעמים לאופי המעמד יש חשיבות לא פחות גדולה עבור הנפטר עצמו בעודו בחיים. ניתן ללמוד יותר על חשיבות הפרידה כאן  (לינק לעמוד של חשיבות מעמד פרידה)

אנו מציירים לכם תמונה ברורה  איך נראה יום הפרידה. מבינים יחד מה עליכם להכין, ובמה אנחנו נטפל מרגע תחילת הפרידה. 

בשלב השלישי, עבור מי שמעוניין, אנו נתכנן יחד את  הפרידה. אנו נבנה אתכם, שלב אחר שלב,  מה יקרה באותו יום, נבין יחד את דרכי ההנצחה החשובות לכם, ונכין מראש תכנים שחשובים לכם שיהיו חלק מאירוע הפרידה ואופן ההנצחה.

בשלב הרביעי, עם או לקראת היום האחרון, קרוביכם יצרו איתנו קשר כדי שנוכל לעזור בלוגיסטיקה ובענייני בירוקרטיה (הזמנת אמבולנס, הוצאת תעודת פטירה, שינוע) . אנחנו שם גם לענות לכל שאלה שעולה לקראת מעמד הפרידה.

לראייתנו, ביום הקשה הזה, אתם מטלפנים אלינו ואז אנחנו לוקחים פיקוד על הלוגיטיקה והפרטים הקטנים. ניתן להבין יותר לעומק את התהליכים הלוגיסטים ובירוקרטים הקשורים להלוויה / פרידה כאן

ניתן גם ללמוד על תהליך הוצאת רשיון קבורה באתר משרד הבריאות כאן

שלב חמישיאנו נדאג לזיהוי הגופה לפני השריפה. אנו נקבע יחד את אופן הזיהו – האם בשיחת וידאו או במפגש פיזי. 

באם תרצו טקס לפני השריפה במעמד ארון קבורה אנו נדאג לארון, הלבשה, איפור ושינוע. 

אנו נבצע את השריפה לפני או אחרי מעמד הפרידה על פי בקשתכם.

 

אנו מציעים מגוון רחב של כדי אפר. רוחב המגוון נועד לשרת את מגוון הטעמים והשימוש בכד – ישנם כדים נוחים לפיזור אפר בים, ישנם כדים אקולוגים שמתאימים לקבורת הכד, ישנם כדים שחיצוניותם מהווה חפץ נוי – הכל נועד כדי לאפשר לכם לבחור בדרך שמתאימה לכם. 

ניתן להתרשם ממבחר כדי האפר שאנו מציעים 

שלב שישי, אנו דואגים למעמד פרידה מכובד – מקום מכובד כולל חדר פרידה אינטימי לפני טקס הפרידה עם הקהל הרחב, חנייה, כסאות, פרחים, מערכת הגברה, ציוד וידאו, הנחייה,  ממחטות נייר, בקבוקי שתייה קלה, מטריות בחורף, כיפות,  עזרה בכתיבת הספדים,  צילום סטילס ווידאו ועוד. 

אזור מעמדי הפרידה יאפר לכם להתרשם מאיך אנו מתייחסים לפרידה.

שלב שביעי, אנו עוזרים במימוש דרכי הנצחה – לדוגמא – פיזור אפר בים, שתילת אפר, מקום לקבורת האפר (בקולומבריום שלנו), הכנת תכשיטים מאפר ועוד. ניתן ללמוד עוד על דרכי הנצחה שונות שאנשים בוחרים כאן

 

הניסיון שלנו, רשת הקשרים והאוזן הקשבת שלנו תמיד יהיו לרשותכם גם לאחר הפרידה.ך

אולי יש לכם עוד שאלות?

נשמח תמיד לחשוב יחד, להתייחס לשאלותכם – פשוט צרו קשר

התקשרו  073-3742020 או השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן