הספד לאבא לדוגמא

אבא הוא מישהו להסתכל עליו ולהתגאות, הוא מישהו לעקוב אחרי המעשים שלו, הוא מישהו להעריך, מישהו להתגאות, מישהו להחזיק איתך ומישהו לבכות איתו, מישהו ללמוד ממנו, מישהו להקשיב לו, מישהו לדבר איתו, מישהו להרשים, לפעמים מישהו להתווכח, ומישהו יותר מהכל, לחלק את כל מה שיש לחיים הנפלאים האלה להציע

אני כל כך אסיר תודה ושמח שאני יכולה לעמוד כאן היום ולומר לכם שהיה לי את כל זה ועוד, התברכתי שהוא אבא שלי.

להגיד שאהבתי את אבא שלי, יהיה בלשון המעטה – ולהגיד שאני מתגעגע אליו, זה לשון המעטה אפילו עוד יותר!

אני לא יכול להתחיל לדמיין שאין לי אבא לענות לטלפון או לבוא בהתרעה של רגע כדי לסייע, בגישה המדהימה שלו, בכל פרויקט קטן או גדול שבו אני זקוק לעזרה או עצה , או כדי להיות עם המשפחה .

אבא תמיד היה שם בשביל כולם, בני משפחה, שכנים, חברים ואפילו מכרים

אני זוכר שהוא נסע פעם לחיפה כדי לסייע לאחותי בכמה משימות בבית הספר במקומה ואז תוך שניייה מטלפון שלי היה נוסע ברחבי הארץ רק כדי לעזור לי, נראה שהוא תמיד היה מסוגל להיעזר באנרגיה חסרת גבולות .

אבא היה תמיד שם עבור אמא עד כדי כך שהיא נהגה לצחוק ולעשות כאילו שהיא המלכה ושאנחנו לא צריכים כסף .

הם היו זוג מדהים במשך 52 שנה והם חלקו את כל מה שהחיים יכולים להציע להם.

אבא היה עובד קשה, והיה הסיבה להצלחתי בחיים. הוא לימד אותי המון, אבל אני חושב שהדבר הכי חשוב שהוא נתן לי זה היכולת לדעת שתמיד יהיה לי מישהו שיהיה פה בשבילי, לדעת שהכל אפשרי ולעולם לא לפחד לתת לאחרים .

התשוקה שלו לנגרות העבירה לו את הזמן בצורה הכי מהנה. לרוע המזל הכלים יכולים להיות גם חדים ביותר, בפעם הראשונה שהוא השתמש בגרזן הוא הוריד במהירות את הקצה של האגודל שלו.

למרות כל הרגעים המוזרים האלה אבא היה הכי טוב במקצוע של להיות אבא! אני כל כך בר מזל שהוא העביר לי כל כך הרבה מהידע ומהמיומנויות שלו .

כמובן שתמיד אפשר להסתכל אחורה ולהזכר באותם הרגעים שבהם לא הכל היה מתוכנן, כמו שהתקנו מדיח כלים חדש, ולא הבנו למה היה כל כך רעש ממנו בלילה, ואז באנו לבדוק וראינו את כלבתנו יוצאת מבריקה מהמדיח.

אף אחד לא יכול להיות מושלם, אבל אבא שלי, היה הכי קרוב ללהיות מושלם מכל בן אדם שראיתי בעולם .

אהבתו של אבא הייתה ללא תנאי וזה משהו שהוריש לי, וחלק גדול מהאופי שלי, ואקח איתי לנצח, כל מי שהכיר אותו יזכור אותו בתור איש עם לב ענק .

אני נדהם מכוחה של אימי בימים האחרונים ומהיכולת שלה להתמקד בחיים המדהימים שהיא חלקה עם אבא שלי ולא להתעכב על מה שהיא איבדה.

אני מקווה שאוכל למצוא כוח ולהיות שם בשבילה כל פעם שהיא צריכה אותי.

אולי יש לכם עוד שאלות?

נשמח תמיד לחשוב יחד, להתייחס לשאלותכם – פשוט צרו קשר

התקשרו  073-3742020 או השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם

דילוג לתוכן